5 MÅNADER <3

5 månader idag för mig och baby, helt otroligt. Fan vad snabbt tiden går när man är glad!
Denna kärleken är oändlig, svårt att fatta att det inte är en dröm! Du är bäst baby!

Igår var jag bara hemma på dagen och fixade det sista som skulle ordnas på mitt rum, typ sätta alla saker på plats, koppla alla högtalare och sånt.
Senare ringde baby och frågade om jag ville gå ut och gå en sväng på kvällen för detvar så fint väder så det blev jag baby och min lill-syster som gick en sväng ner på stan.
Jag följde med baby hem och så sov jag över där för det var ett tag sen vi somnade tillsammans!

Idag då?.. Ja tog jag med mig mina flickor till kina restaurangen och bjöd dom på mat, det fick vara min lilla present till baby för att vi "fira" 5 månader! Tänk att det snart är ett halv år tillsammans! Daamn!
När vi åt klart så gick vi in på intersport och några andra affärer och kollade runt efter en ny vårjacka till mig och efter nya skor! Dock hittade vi inga men ändå ;)
Nu sitter jag här hos älsklingen men vi ska nog dra över hem till mig ett tag och bara ta det lugnt, får se vad som händer sen.
Nä nu ska jag spela lite "bitch" spel. Jag har blivit beroende av det där pelet  ( Blip.se -> bitch deluxe), skit kul man vill verkligen spela och spela tilsl man klarar av skiten men det gr ju aldrig :(
 
Ha det bra så


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0