Allmänt!

Jag har inte skrivit något bra alls dom senaste dagarna, trist!
Jag har faktiskt bara varit med min älskling. Vi har varit ute en hel del,sen jag och Ronny fixade babys cykel så har cykling blivit till en aktiv dags aktivitet!
Vi är nämnligen ute och cyklar hela tiden, plus att Leija tycker det är jätte kul att cykla så varför inte? Glädje + Motion på samma gång! :)

Jag kom nyss hem från träningen så nu när jag ändå är hemma så kan jag ju skriva lite kort om dagen då.
Drog en sväng till skolan idag fast jag har påsklov fortfarande(Avesta Skolan)är en vecka efter Fagersta så jag fick 2 veckors påsklov! Hihi
Tog mig tiden till att prata med en syo i skolan idag angånde en praktik plats men det gick inte att göra på det sättet som jag ville, trist! :(
Efter det så mötte jag upp baby och Leija för vi skulle på "utvecklings-samtal" med Leija och gud vad dom gillar Leija på hennes dagis. Dom sa bara bra saker om henne,jag trodde nästan att den där dagisfröken som vi pratade med skulle ta fram vårdnadspapper och fråga om hon fick ta över Leija. Hon var typ kär i Leija.
Det gick bra iallafall och så på väg hem så stannade vi på stan en sväng och bara kikade runt för Leija gillar att vara ute så vi passade på.
Sen så blev allting så  stressigt för dom har ändrat våra träningstider till 1 timme tidigare så vi fick skynda oss hem så jag han trycka i mig en hamburgare innan träningen, och jag hann precis innan skjutsen kom och hämtade mig :)
Jag fick en liten stukning i min högerfot nu senast på matchen så foten är lite svullen, jag tänkte att jag skulle ta det lugnt idag på träningen och jag förberedde tränarna på det men jo visst. Jag körde på som om det vore på liv och död. Haha
"Man får inte känna efter för mycket för då gör allt ont" så säger jag bara!
Men nu gör det inte så ont längre men det visar sig i morgon när jag har vaknat och foten har fått vila sig lite, det är då det brukar göra ont som mest, när foten har fått vilat och legat still!

Nej nu ska jag ta och försöka lära mig lite bloggdesign, sen ska jag fixa till den här bloggen lite, med lite annorlunda stil på texten och allt sånt smått fix. Det har varit lite problem att läsa min text för vissa läsare,kanske bara är deras grafik kort som inte klarar av att visa små textsnitt?.. Ja ska försöka fixa det iallafall.
Ha det bra så länge!

Våran hund i Kosovo!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0