Bollen!

Yeah träningen gick helt okej faktiskt, bättre än jag trodde det skulle gå. Kände inte av foten så mycket men stundtals gjorde det ganska ont.
En sak som är skönt nu är att det inte är nå träningar eller match förens Fredag och det känns väääldigt väldigt skönt ska jag säga!

Ända sen jag kom hem från träningen har jag velat gå ut och gå en promenad men det blev inte av för baby kunde inte då orkade jag inte gå ut heller, men jag kände mig helt jävla rastlös, jobbigt var det!
Men istället så var jag inne här vid datan och laddade hem Medinas senaste album och lite annat nytt skit så man kunde fylla mobilen/datan med ny musik, jag har tröttnat på mina låtar nu! Sjukt jävla bra är Medina iallafall ni bör lyssna på dom!
Youtube -> Medina!

I morgon så blir det till Avesta och köra lite Lastbil med släp och jag bara måste vara pigg och koncentrerad i morgon, för sist gick det ju inte så jätte jätte bra och det ska inte hända igen. Nu ska jag visa att jag kan köra maskinen så att jag kan få släpkortet nån gång!
På Torsdag tror jag att jag ska få göra "uppkörningen" för truck-kortet också så man får det klart och det vore skönt, en sak mindre att bli klar med bara!
Nej nu är jag klar med överföringarna av låtar till mobilen så nu ska jag skriva god natt till min bästaste älskling och sen dejta sängen, lär upp tidigt eftersom jag måste åka bussfan till Avesta i morgon..

God Natt Yaaayz!


Den här lastbilen körde jag upp med dock utan den där släpvagnen men just nu övningskör jag med hela allt som är med på bilden! :)
C+E Kort!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0