Checkin' My Fresh'

Igår så blev en sväng till Avesta men på vägen dit så stannade vi till i Norberg för jag skulle köpa en tröja som jag hade sett några dagar tidigare.. Iallfall så hade som sålt den storleken som jag skulle ha så dom som fanns kvar för små så jag sket helt i att köpa något.
Vi drog vidare till Avesta och där hittade jag ett par Jeans som jag gillade, jag tycker dom var skit snygga, dom fanns inne på "Me&Frank". Jag har aldrig köpt något där men dom hade faktiskt ganska så snygga kläder så om det inte blir som jag tänkte mig att dra över till Västerås med älsklingen och kanske Leija så blir det nog att hälsa på där i den där affären igen för det fanns en tröja som jag gillade där!
Ett stort plus var ju också att det var 50% på alla killkläder där så då drog vi av häften av 600 så endast 300 kr tycker jag att jeanasen var värda!

Här är en bild på dom!

.

Just nu så sitter jag faktiskt här och kollar lite på fotbolls klipp från Youtube så att man kan bli lite mera pepp till att träna. Men jag tvekar fortfarande på om jag ska träna eller inte, min fot är fortfarande lite lätt svullen, och fullt med blåmärken som känns samt att min hals är lite knas också, det skär varje gång jag sväljer och det känns inte bra.
Men dit ska jag iallafall så får se vad som händer.
Ha det bra skriver kanske något vettigare senare ikväll :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0