Chillnani lastbil bre! :)

Idag fick jag ut och köra Lastbil+Släpvagn i typ lite mera än en timme.. Det gick helt okej faktiskt, men det kunde ha gått bättre ändå!
Jag blev iallafall bättre på att köra i rondeller samt att jag tränade in min sväng teknik i skarpa kurvor, vilket är lite mått drygt om man har en låång låång släpvagn efter!
Ja hoppas jag får en uppkörning snart men jag måste ändå övningköra lite mera känner jag så jag är helt 100% säker till uppkörningen så jag klarar den! :)

Just nu sitter jag hemma hos älsklingen för hon frågade om jag ville sova över hos henne så självklart jag gör det när hon ber mig om det! :)

Nu ska jag inte sitta vid datan något mera på hela kvällen så detta blir dagens sista inlägg, kommer nya inlägg imorgon.

Love Ya , Pz!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0