Det går bra nu!

Dagen har varit rätt okej, det blev inge Avesta skola idag. jag orkade helt enkelt inte så det var lugnt för läraren att stanna hemma.

Jag och ahmed drog hem till mig sen på eftermiddagen för han skulle hjälpa mig att möblera om på mitt rum.
Jag tycker inte det blev bättre men det får vara så här nu jag orkar inte röra runt på alla sakerna igen, dom är sjuuukt tunga!
Vi får se vad baby säger, gillar hon inte det så får ja ställa tillbaka allt igen som jag hade ;)

När jag var klar så drog jag på fotbolls träning och den gick super duper bra!.
Det går riktigt bra nu med fotbollen nu, riktigt jävla kul är det!
Det verkar som om att förra årets vad man nu ska kalla det för "Gå-Dåligt-År" verkar vara över.
Allt flyter på bra som fan. Gör mål ger allt och känner glädje i spelet!
Även tränaren ger beröm och spelare också och det gör saken ännu roligare.
"Allt som du kan har blivit mycket bättre än förra året du måste fortsätta så här" /Tränaren / Skönt att höra då blir man lite extra pepp!
VI får se hur det går i helgen på lördag har vi nämnligen match mot ett bra bra lag :) hoppas det går bra bara!
Hoppas den här positiva eran håller i sig bara! :)

Jag satt nyss och kikade på fotboll med pappa, vi kikade på Albanien - Danmark , shit vilken usel match.. Danskarna mördade mitt land med hela 3-0 :( Det är så gott som över för Albanien när det gäller VM skiten! SHAME ON U ALBANIA!  :/

Ha det bra !

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0