Diamant

Dom gångerna jag mår jag dåligt, lutar jag mig mot henne
redan när jag känner lukten av henne blir allt bra igen.
När allting känns kasst, så lyckas hon få mig att le
och när allting känns toppen får hon mig att le ännu mer
Ibland kan hon få mig på så bra humör att jag nästan tappa andan
allt är inte en dans på rosor, men vi är som gjorda för varandra
Guld, silver eller pengar har noll i värde mot vad du är värd
för min fina ögonsten slåss jag utan tvekan mot en hel värld
3/11-08 jag kommer aldrig att glömma den sifferkombinationen
finns ingen annan för mig, du är det finaste som finns på den här jorden.

Du är min diamant älskling

 

Jag älskar dig Nadja Karjalainen


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0