Ford Fiesta 1.4 91:a !

Min promenad med min kusin ledde till att vi hamnade på bussen(som pappa körde)och hoppade av i Söderbärke.Vi skulle hämta en bil som min pappa har köpt och den ska vara "Min&Pappas"  vi ska typ dela på den, han betalar allt, jag betalar bara för bensinen när jag använder den, det låter ju bra...
Så nu ska den bara lagas lite och sen ombesiktas och skattas sen är den körklar hoppas jag , om det inte är något som är jätte jobbigt som måste fixas och kostar mycket då blir det skroten! :)
Det är ju en gammal bil så det är ju ingen värsting, en 91:a men den var billig, JÄTTE billig ska ja säga! :)

Så här ser den ut iallafall , jag tycker den ser helt okej ut faktiskt!


:)


Detta ska göras på bilen .

*Generatorn ska bytas(Fick en ny med)
*Drivknut ska bytas
*Koppla Stereo/baslåda...
*Styra upp Alu-Fälgar
*Storstädas!
*Besiktas
*Skattas
= Körklar! :)

bloglovin

Kommentarer
Från: Danne Hjelm

Jag bokar plats redan nu till alla bortamatcher hela säsongen!! :)

2009-04-17 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0