Galet ONT!

Dagen:
Ja dagen var rätt chill, brushan ringde och frågade om ja skulle med till Skinnskatteberg och hälsa på hans ex.
Vi var där ett litet tag bara, drack kaffe åt marabou choklad och bara snackade gamla minnen och så..Träävligt! ;)
Sen drog vi ner på byn och åt glass och drack dricka, sen blev det hemfärd!
På vägen hem stannade jag och min bror och kikade in på några bilfirmor i Fagersta och kikade runt och han blev väääldigt intresserad av en liten Opel bil. Bilen såg typ ut som en liten groda. HAHA
Han får inte byta ner sig då blir jag arg!

Sen hoppade jag av vid stan och mötte upp min baby och vi gick runt lite på stan, köpte lite mat till mig och hon köpte 2 nya näs-smycken, och så klart köpte vi GODIS. Sen så kikade vi även på en till sak men det tänker jag inte berätta vad det var för något! ;)

Sen drog vi hem till min bror så jag fick äta mat innan vi skulle vidare hem till Tobbe och få våra taueringar ifyllda.
Alltså att en sån där jävla sak kan göra så jävla ont!!! Det brändes och stacks och ja allt på samma gång! Underlig smärta säger jag bara!
Ja nu är den iallafall helt klar får man hoppas så man slipper den där smärtan igen!
Så nu blir det ett jävla smörjande och försiktigheter ett tag framöver, damn vad jobbigt!
Efter vi var klara hos Tobbe så har jag och baby inte gjort något speciellt alls så vi har bara varit typ :)

tateringen



Har inga speciella planer för i morgon så det blir nog en sen natt och vakna sent i morgon!
 Om någon vill hitta på något så hojta till!  :)


NADJA KARJALAINEN, JAG ÄLSKAR DIG<3





 


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0