Läkar-svar / Match

Jag har totaly glömt att skriva ett kort inlägg om min knöl på bröstet.
Jag var ju till sjukhuset för ett tag sen och kollade en knöl som jag har under bröstet och så fick jag svar från läkaren för någon vecka sen. Att proverna visade bra. På pappret som dom skickade hem stod det bara "Proverna visade inget som var anmärkningsbart"
Det var ju skönt att höra så nu behöver jag inte oroa mig längre och så gör den inte ont heller.  :)
Nog om det!

Idag ringde Ahmed och frågade om vi skulle hitta på något så vi bestämde oss för att dra ut och gå en sväng.
Kände att jag behövde lite frisk luft så vi drog en sväng runt bort till brinell och hemåt igen.
Dock så var inte vädret lika fint som igår, just nu så är det skiit kallt ute tycker jag.
Idag hade ALi kommit hem så man kanske ska dra ner och kolla hur hans resa till Egypten har gått och så kolla om han ska med och kika på min match idag.
Han och min bror dom är trogna Norbergs Bk fans, alltid och kollar på matcher och alltid lika härjiga, det är skit kul när dom är där och kollar på matcher!

Jag tänkte att jag kanske ska lägga mig och vila en stund så man är pigg till matchen men jag vet inte jag har så svårt att sova under dagarna så jafår väl hitta på något annat en stund...
Baby kunde inte komma hit idag för hon är hemma och städar sen ska hon ju hämta Leija och dom ska förbi hennes farmor/farfar och hämta påskägg sen ska Baby till nån "hårprodukts party" eller va fan det var för något! haha
Så jag får klara mig utan henne idag, men som man säger "Hon finns alltid med mig i tankarna" <3

Nä, skriver ett inlägg senare om hur matchen gick, hoppas bara jag gör mål igen :):)

HÄÄJJ DÅÅÅW!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0