Ma Hangsh!

Ännu en chillnani kväll!
Vaknade tidigt idag, gick upp med leija så baby fick lite sovmorgon, hon behöver sånt också!
Senare så drog jag till skolan eftersom att älsklingen skulle åka över till sin mormor&morfar i Norberg så då drog jag ner och sa Tja till polersh!
Ahmed och jag stekte lite på stan idag, satt på någon bänk och stäääkte bara!.
När jag kom hem så tyckte baby att jag skulle hoppa på bussen och åka till Norberg och vara med henne ett tag så klarrre jag gjorde det. Vi lekte lite med Leija på deras gård och vi fikade lite samtidigt.
Vidare till "Norberg By" för att handla lite vindruvor men det slutade med att det blev massa sötsaker! Muffins,Chokladstång och morotskaka! Jag såg riktigt flottis ut när jag gick med såna där bakelse-påsar på byn. VI satte oss vid myntan så jag fick äta lite utav allt och de var bara fööör gott alltså!

Nu är jag hemma har precis käkat lite mat, Ahmed&Ali väntar på mig nu för dom ville ut och gå runt lite i Fagersta och kika läget!Som ni har märkt är jag vädigt mycket med min älskling så jag tycker att jag måste vara lite med grabbarna också så man inte glömmer bort dom! :)
Men det blir ingen sen kväll för jag har tidig träning i morgon och direkt efter den blir det Norbergs-Marknad med baby och Co, det ska bli skojjsigt!
Senare ska vi (grilla)? tror jag, hos hennes mormor&morfar, ut senare på kvällen och kika runt i Nbg-City, vi ska sova över där också!
Självklart ska jag ju vara nykter, har ju seriepremiär på söndagen så jag kan inte dricka dagen innan då är man ganska så dålig på planen!
Alla kommer väl gnälla för att man är nykter på en sån stor "ungdoms-kväll" men fuck it man får väl vara lite annorlunda
"Var annorlunda, gör inte som alla andra" ..

Nu ska ja kila ut en sväng,
ha det bra Pz broz!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0