Match igen!

Nu jävlar har jag suttit och spelat det där jävla spelet "Bitch" men jag har inte lyckats klara sista nivån än, det är sjuukt svårt!
Iallafall så ska jag sova tidigt ikväll eftersom att vi har match i morgon i Virsbo vi ska möta Virsbo också. :) Får la hoppas på att jag gör mål i denna matchen med.

Förresten så har jag och baby blivit lite mera miljövänliga HAH vi har slutat att åka bil så vi cyklar istället..... Haha nej då men vi cklade idag och det var faktiskt rätt skoj för jag har aldrig sett henne på en cykel förut hahha ;)

GOD NATT :)

bloglovin

Kommentarer
Från: Nadja - 16 år & mamma till Leija

Hihi, visst var jag duktig? :)

Nejdå, men det var kul att cykla.

<3

2009-04-07 @ 23:12:26
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0