Matchen!

Ouuuuu, inte bra inte bra!
Åkte dit glada - åkte hem mindre glada, vi förlorade med hela 3-0. Kanske inte den bästa matchen vi har gjort och jag vet att hela laget kan bättre!

Dock så tycker jag inte att jag var helt dålig men jag kan så mycket bättre. Ett plus är ju iallafall att jag har blivit så mycket bättre än förra året då allting verkligen gick bajs! 5 mål på hela året typ och det här året har jag gjort 3 mål på typ 3 matcher!
Det känns som om att det kommer bli flera mål den här sesongen! Hope So!

Av någon anledning så har jag ont i magen, har haft det redan sen andra halvleken. Jag har inte fått någon smäll eller något liknande men det gör bara ont ont! Typ Magsjuke ont, fattar ni då?.. Hoppas det går över för jag vill inte bli sjuk och sen missa seriepremiären och massa annat som skall hända under helgen!

I morgon så blir det att åka till Avesta skolan och förhoppningsvis ut och köra Lastbil+Släp så jag blir bättre och inom en snar framtid få en uppkörnings tid och sen så är skolan i stortsett klar! :)

Nu ska jag fixa och trixa lite med mobiltelefonen, ska lägga in nya låtar för jag har börjat tröttna på samma musik hela tiden, så nya låtar och lite annat ska väl in på den!
Måste ha nytt att lyssna på när jag åker bussen i morgon till Avesta!

God natt på er!

bloglovin

Kommentarer
Från: fitim

idiot du måste skriva med eran fan clubb som alltid e med på matcher:)

2009-04-23 @ 19:55:50
URL: http://egzongegaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0