Mjuuzzik

Helt ärligt så har jag inget att skriva...

Baby jag och min syster var ute och promenerade tidgare idag ner och köpte godis på coop bara sen så har vi kollat på "Sanningens Ögonblick". Ganska så skojigt program det där, dom sjukaste frågor som nånsin kan kommas på tror jag!

Iallfall så ska jag lägga mig i sängen nu och kika l itepå tv, eller så ska jag försöka skriva ner en låt text. Kommer ärligt snart att glömma hur man rappar, har inte gjort det på lääänge nu! Dax att släppa nån skit låt nu så man kommer igång igen!

Hör denna, väldigt gammal låt men endå en av de som blev mest lyckade tror jag!

bloglovin

Kommentarer
Från: adiiiisa

Sååååå jävla bra låt, har den på mobilen , lyssnar hela tiden på den , tröttnar aldrig!!!..



och du o din tjej e fett söta tsm !!:D

2009-04-09 @ 22:48:29
URL: http://adiiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0