Nätade Igen!

Matchen
Ja redan efter typ 2 minuter höll jag på att göra mål, sköt och så träffade jag ribba ut:(
Men nu ska vi inte hänga läpp här, efter 20 minuter in i matchen nätade jag 2-0 målet! :)
Sen så sköt jag även en hörna som ledde till mål oh det är ju positivit!
Det går bra nu!

Nu har det blivit mål i de 3 senaste matcherna! :)
Hoppas det håller i sig, Nu i helgen väntar ett betydligt bättre motstånd vi ska nämnligen möta Juventus från västerås och dom är grymma! Men vi gör bara vårat bästa så ! :)

Matchens Resultat

Norbergs Bk - Virsbo IF 3-0

Jag

bloglovin

Kommentarer
Från: Linda N

Tjena Eggah =) Du kan jag ha din blogg länk på min blogg? Tänkte höra om det var okej? Ta hand om dig :)

2009-04-09 @ 06:28:34
URL: http://nilssonramstrom.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0