Ny Design!

Kännde att det var dax för en lite freshi`n up här på bloggen så jag bad Camilla om lite hjälp med headern eftersom att jag inte har lärt mig sånt än..och hon gjorde min förra design, men jag känner mig lite duktig för jag har lekt och så har jag lärt mig lite iallafall..
Byta färger hit och dit och lite sånt skit.. Man ska lära sig lite i taget det är då det blir som bäst!
Sen blir det att lära sig photoshop bra så man kan  göra egna headers och slippa be om hjälp hela tiden så man kan designa sin egen blogg när man vill och allt! :)

Tack camillafamme för designen :)


vad tycks? :) snyggare/fulare än innan? ..


bloglovin

Kommentarer
Från: Mirre

Den vart ju grymt bra! :)

2009-04-16 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0