Rapp-Shiet!

Helt ärligt, jag har suttit och försökt att skriva ner en låt men hur jag än vrider och vänder på orden så får jag inte till någon bra text som jag blir nöjd med..
Vart har min inspiration tatt vägen!!!
Jag har försökt att få ner en text till en låt som ska vara till min babygiirl men förlåt baby det vill sig inte baara!
Men jag måste ju göra något åt det sen jävlar när det släpper ska jag släppa flera låtar i rad!

För övrigt kom jag nyss hem från baby, hon och Leija skulle sova över i Norberg så jag får klara mig utan baby tills på lördag, men jag har ändå träningsläger så jag hade inte hunnit vara med henne så mycket i vilket fall som helst..
Saknar henne redan faktiskt! <3

Nu sitter jag och väntar på min kusin. Vi ska ut och gå en sväng för det är så himla tråkigt när man inte kan spela in låt, det är svårt när man inte får ner nån text. Haha!
Sen ska ja leta fram nån fotboll och dra ut på gården och träna på ett jävla trick som jag nästan kan nu! :)

Ha det bra!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0