Say Whaat!

God morgon! Idag hade jag en väldigt trist dröm..
Jag var ute med några grabbar.. Ahmed,Ali .... sen så var det någon som kastade något på oss, då hade jag en kniv med mig, så hamnade vi vid OK sen kom polisen och jag han kasta iväg kniven och så tog dom mig, och frågade är det din kniv, jag nekade och så sen så drog dom iväg mig och sen sa jag

Jag - Shit mamma kommer döda mig
Polisen - Nej då det gör hon inte
Jag - Det är klart hon kommer göra
Polisen - Nej det hinner hon inte för du ska med oss!
Jag - Va ska jag? hur länge då
Polisen - Häktet i 4 dagar ungefär sen avgör dom hur länge straffet blir!
Jag tänkte "Shit hur ska jag klara mig utan min älsklingi 4 dagar!

Haha , det var inte roligt att veta att man skulle åka dit för olaga vapen innehav och skit..
haha men men , nu ska jag vila upp mig så jag är pigg till senare idag.


Har match mot SÄTER idag, och hoppas det går lika bra som på träningen igår då jävlar är jag snart zlatan bre! ;)
Pn-N-Out!



bloglovin

Kommentarer
Från: Anonym

varför hade du en kniv på dej? :O

2009-04-22 @ 15:31:09
Från: cassandra

va är de för pajas ovan som inte läste att det var en DRÖM! herregud :P

2009-05-01 @ 11:43:30
URL: http://cassandralindmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0