Shum Mir!

Torsdag :
Ingenting speciellt hände alls. Baby kom över hit ett tag på dagen sen skulle hon iväg och hämta Leija och hälsa på lite olika människor! :)

Fredag:
Babys mormor & morfar var ute vid deras husvagn i Riddarhyttans camping.
Dom hade bjudit över babys familj dit för att äta och självklart bjöd dom med mig dit.
Ni skulle bara veta hur jävla god mat det var där!
Vi var där i några timmar och sen blev det hemfärd. Kvällen var inte slut än, när vi kom hem så styrde Ronny upp med grillen hemma.
Medans han fixade den så drog jag och baby ut på en kvälls promenad helt ensamma. Det var skönt att bara gå ut och gå. När vi kom hem så var allt klart, bara att sätta sig och äta igen...
Jag har börjat fundera på om jag har mask i magen eller något liknande, jag kan verkligen äta hur mycket som helst hela tiden! Haha

Vi klädde även ut Leija till påskkärring också, ska lägga upp en bild så ni får se på söötsaken!


Lördag:
Dagen började med att jag och Ronny skulle försöka få bort ett lås på Nadjas cykel.. men herregud vad drygt det var!
Vi slog, sparka och borra men det vägrade gå upp! Baby hade tappat bort nyckeln så vi fick slå bort låset fårn cykeln!
Sen åkte jag baby & Leija för att handla kvällens grill mat.
Ja nu är det ju sommar då ska man passa på att grilla heeel tiden! Förbannat gott!
Till slut så fick vi bort låset och sen fixade vi däcken och så var cykeln hel igen!
Så satte jag dit barnstolen på pakethållaren så att även Leija kan åka med oss och cykla.
Senare efter att vi hade ätit så kädde vi upp oss och drog ut på en liten cykel tur, eller liten?..Typ runt hela Fagersta ;)
Jag, baby,donna och Leija och det var trevligt. Leija gillade det nog mest av alla för hon slapp ju trampa. Istället satt hon där bak och åt glass och drack cola!  Haha


--------------
Nej nu ska jag röra mig från datastolen, jag ska iväg och spela match alldeles snart men först ner och köpa lite mat sen blr det avfärd mot Västerås och möta Juventus If.
Skriver mera om matchen sen när jag kommit hem igen.



Ha det bra
/Egzon

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0