svinsegtkasst!

Jävlar, här står det still som om det vore en bild!


Jag har inte skrivit så mycket nu på senare tid men jag har inte orkat för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är trist för jag vågar knappt kika in på "Statistik" menyn för den rasar när bloggen står still! INTE BRA HERR E !
Men jag lovar er en sak, ni har ändå inte missat något speciellt, jag har inte gjrort något speciellt utöver det jag brukar göra dagligen.. Skolan, hem, träna och typ umgås med älsklingen. Jag vet och jag har klagat på det förut att mitt liv känns ganska så enformigt men det blir lätt så när man är lite av en "Ta dagen som den kommer och orka inte planera framåt"..
Det enda som planeras är när baby & jag bestämmer något som vi ska göra, resten tas bara som det kommer..
-Jag har typ bara hjälp min bror att byta till sommardäcken, varit ute med Ahmed, annars har det bara varit det vanliga

Tänkte jag skulle dra lite Negativa samt positiva saker som hänt/skall hända på senaste tiden..

Negativt

*Skolan har börjat igen ju så man måste dra sig dit vissa dagar och styra upp det sista man har kvar.
*Det var fint väder men det blev fucked up nu igen, så nu är det kallt igen.. som jag skrev förut : Solen är rädd för Sverige.
*Bilen som dom köpte som skulle vara lite halft min den verkar itne bli nå körklar, för den håller på och strular lite med motorn och det är bara krångel så det blev bara tummen ner för den! Trist men whatta fuck jag klarar mig utan bil också! :)
Resan till Tunisien med baby den blev inställd vilket var väldigt tråkigt för jag ville åka dit ensam med henne och bara mysa! men vi ska göra något annat istället så


Nu kommer vi till det som är lite roligare:)
Positvt
*Baby och jag har snart varit tillsammans i ett halv år och det betyder att det här är mitt längsta förhållande och jag älskar henne mer och mer för varje dag! Fast vi har våra små bråk ibland ^^
*Fotbollen går hur bra som helst och det är vääldigt roligt, jag visade att jag faktiskt kan spela fotboll senast idag på träningen då jag tyckte att det gick skit bra! Dock har det varit lite mycket fotboll nu på senare tid, träningsläger+matcher och träningar, det känns ganska så jobbigt för mina ben just nu men "det man itne dör av det härdar" och snart är det Serie-Premiär då jävlar gäller det att prestera bra!
*Norbergsmarknad är snart här och då skall jag och baby tillbringa Lördagen hos hennes mormor&morfar, vi skulle typ grilla och sen ska vi ut på kvällen och bara kika runt.
Det blir en Kosovo resa i sommar, jag saknar verkligen min släkt nu och längtar tills jag får hälsa på dem. På samma gång få känna lite på varmare klimat,annorlunda mat och en helt annan kultur än den svenska kulturen!
*Baby fyller år om bara någon månad, sen leija sen min syster tätt inpå varandra... det blir massa tårta!! ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, känns som om detta var ett helt onödigt inlägg men jag ville bara ha något att skriva så jag inte är så tråkig och folk slutar läsa bloggen.

Lägger upp lite onödiga bilder bara för att göra bloggen lite roligare! :) TYP!


      
Däckbytet!                                           Jag                                  Och Jag Igen! ;)





bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0