svintajtlyx

Yeah äntligen har solen hittat till sverige igen :)
Ibland undrar man om solen är rädd för Sverige,man ser då inte glimten av solen på bra många dagar men så plötsligt dyker den upp.



Kanske ut och lira lite fotboll och lära mig det där jävla tricket
eftersom jag aldrig hann ut igår!
Som ni ser så har jag ju nästan en hel fotbolls plan precis utanför dörren,
och sen finns det en till plan bakom våran byggnad med 2 mål och allt :)


Kom nyss hem från skolan, var ner en sväng för att säga shohääjsan till grabbzen, blev en snabb svägn typ en timme bara.
Så nu ska man dra fram drickan, kakor och så sätta sig på balkongen och småsola lite! sen är det träning ikväll och baby kommer hit och sover över ikväll efter att hon har varit ute med sina vänner M&L.




Juste, jag och robin håller på och styr upp en låt just nu ;)




Drar nu , Pzz N Out 



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0