Tränings Läger!

Nu är träningslägret över!
Det var ganska så jobbigt faktiskt men skriver ltie snabbt om det bara!

Fredag : Ja vi körde igång vid kl 18.00 först på nån grusplan som var mjuk och jobbig bara!
Sen flyttade vi över till en gräsplätt och lirade boll, det gick ganska så bra.
Det blev stress för min del eftersom jag åkte buss dit och höll på att missa hela jävla träningen först så jag fick byta om i en bil vid planen istället för i ett omklädningsrum!
Sen hem och dra ut en sväng med Ahmed och kika runt bara, kunde ju inte sitta hemma bara på en fredag kväll.
Sen mötte jag baby och vi gick hem till mig och sov.

Sen Lördag(Idag):
Hade samling redan 10 i 10 och idag var jag i tid och så var ja redan om bytt när jag kom dit så jag slapp byta om i nån bil igen ifall att jag skulle ha blivit sen.
Vio körde våran första pass som var gaaanska så jobbigt.
Först lite teknik träning sen så skulle vi även köra lite lag-tävlingar..
"Adress-Orientering" tror jag att det hette, ja långt var det att springa.
Sen så bjöd klubben på mat så alla fick mat i sig till nästa träning, men först hade vi lite teori snack så man förstår varför man springer som man gör på planen, och så man gör det man ska och inte springer runt som yra höns! Nyttigt!
Sen var det dags för våran andra träning idag, ja där också lite teknik träning och lite bollkontroll och små lags spel typ. sen dax för en till tävling, Fotbolls Golf. det var chillnani!
Dom hade satt ut koner som man skulle ha ner ja konerna skulle föreställa "hål" så man skulle få ner dom med så få träffar på bollen som möjligt!
vi kom 2 men det var najjsiigt skojjigt!

Sen så blev det lite bastu och sen hem.
Nu är det bara att ligga här hemma och ta det lugnt och visa för jag har match i morgon igen, min kropp är gaanska så trött just nu faktiskt, jag orkar seriöst inte röra mig mycket just nu!
Men det är värt, för fotboll är skojj! Nu ska ja kanske ringa min baby och säga god natt för det blir en tidigt kväll idag.
Ska upp kl 8 i morgon så ! :(
Go natt !

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0