Muuuuuzik

Idag när jag vaknade på morgonen så såg jag min mikrofon och jag bara blev så jävla sugen på att spela in något.
Så jag letade fram en text som jag skrev igår natt, dock ingen bra bara något skit men det är ju bättre än ingenting.
Så efter att jag ringt och sagt god morgon till minälskling så tog jag fram och gjorde iordning studio sakerna och började spela in..
Mitt under allt så gick hörlurarna sönder men det gick att spela in ändå, tur det! :)

Men här kan ni få höra hur det blev, dock är det något konstigt med min röst, det låter knappt som jag tycker jag. Eller så är jag bara ovan att höra mig själv igen eftersom jag inte har spelat in på så lång tid?..

Lägger upp texten här så ni kan läsa samtidigt om ni vill :)





En gång i tiden kickade jag något fint/
Höjde min röst, Blickar vände sig hit/

Flickans tankar blev bra, sen flöt det bara på/
Nästa låt blev bara bättre, sen skröt jag bara på/

Första gången på scen, kände mig skakis/
Händer upp i luften, resten flöt på som vanligt/

Jag La det härligt cleant, hade tjejen breved/
Jag hade baggie jeans, och Kepsen på sne/

Kevin dissade mig, jag stängde grabbens mun/
Hur fan kunde han ens tänka Tanken,jävla Tönt/

Gamla dagar var förbi,väntade in en förbättring/
Baby kom in i bilden och tog över en föredetting/

Önskar jag kunde hålla Ditt hjärta i min hand/
Jag plockar ut mitt eget och ristar in ditt namn/

Tar fram penna och papper, dax att jag gråter ut/
Tåren har runnit ut,så låten är slut!


bloglovin

Kommentarer
Från: Mirre

riktigt bra! fortsätt med musiken nu, du är duktig.

2009-04-07 @ 13:21:40
Från: Anonym

så himla bra!!!

2009-04-07 @ 17:51:14
Från: madelene

Brukar inte gilla den här sortens musik, men det du skriver är riktigt bra!

2009-04-07 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0