Bilder från resan.

Från motorvägen i tyskland såg man Munchens nya fotbolls arena, sjukt snygg!
Allianz-Arena





Bland dom första dagarna vi kom dit, jag sitter på våran balkong!


Jag & pappa vid nån restaurang.


Bild från cafe Clasic


Bild från cafe BEN AF


Torget!


Torget!


NU ska ni få se den barnvänliga sidan av mig!
Jag&fasters dotter.


Jag & farbrors dotter
Albina!


Farbrors son
Altin


Vet itne hur många gånger jag har skällt, skrikit, pussat, skrattat till dom här barnen!
Min farbrors döttrar!


Nu kommer det några bilder från Ulqin!
MIAMI BEACH!


MIAMI BEACH


Jag&min syster


E


Jag&Farbror


Onlyy Mee!


Nu blev det galet många bilder så denna galna lilla flicka får avsluta inlägget!



Jag tänkte lägga upp lite bilder från våran ronovering av huset vi har i Kosovo men det gör jag en annan gång, just nu orkar jag inte. Puss på er<3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0