NEEJ LUUUTA! :=)

Äntligen har jag fått årdning på bilen igen med hjälp av Fredrik, eftersom att jag är svinrädd för strömm och han är så kunnig när det gäller ström prylar så tvingade jag nästan honom att hjälpa mig xD  ja det var egentligen inget fel alls kanske bara kommit in lite fukt i någon kontakt/lampa?....Ah gudv et iallafall vad det var men jag hade inge positionslampor bak, ingen instrumentpanels belysning så jag har ju inte kunnat köra på kvällar plus att polisen inte gillar om man åker utan någon lampa där bak på natten... ja men nu funkar det iallafall som tur var blev det inte mycket dyrare än att köpa in ett gäng säkringar på typ 70 kr totalt.. :) Gammal bil = bra skit!

Nej nu har jag spelat massor av Need For Speed SHIFT oh ser på klockan att det börjar bli dax att dra sig till ST1 för att tanka sen hämta Siamak sen dra mig till fotbollsträningen. Vi hörs väl
 HASTALAVISTA BÄÄJBE! <3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0