tjenixen!

Ohhlaa det var längesen jag slängde in lite text här, höhö.
Vill bara börja med att säga att min mamma är bäääääästis feestis för hon har köpt mig en helt ny dator och den är över-fet! Tack mami<3

Sen så har faktiskt jag och min älskling varit tillsammans i över 1 år, ja hela 13 månader, daamn det där är massor med sekunder, minuter, timmar,dagar,veckor och månader! :) (3/11) 
 
Jag har ju även praktiserat en del som lastbils chaufför och det går också så där sjukt jävla bra och det är jävligt skojj faktiskt så nu är det bara att vänta på att "chefen" ska ringa så att man får hoppa in och jobba ibland och sen stegvis få mer och mer jobb med tiden, YYYBER!

Nej nu ska jag vänta på att min flickvän ska komma och lägga sig bredvid mig så vi kan kolla på någon film och sen sova för i morgon blir det träning, sen försöka laga bilen sen träning igen och gud vet vad mera man får göra i morgon.

Chack-Matt! (L)

jag & min kusin!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0