Älskling Älskling...(03/07-09)

Ännu en månad att spika upp på kärleks fronten. Den 3de firade jag och baby hela 8 månader <3
Det börjar låta ganska så uttjatat nu men jag kan repetera det hela dagen&natten men JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING!

Jag vet att min bliogg har stått stilla ett tag men det handlar bara om att jag för det mesta har varit med min babygiirl och i stortsett bara hängt på eskiln hela dagarna när det ändå har varit soligt..

Dagarna går och kosovo resan närmar sig.. det ska bli såå skoj. Eftersom att jag har tatt semester så har även baby bestämt sig för att göra det. Så hon bestämde sig för att plocka med sig sin lilla-sistah och åka upp till släkten uppe i norrland, wihi! Dom blir borta i en hel vecka och dom åker ändå när jag är i Kosovo så vi blir inte borta ifrån frandra ännu längre än vi skulle från början =)

Jag ska vara tråkig och avsluta det här inlägget nu för att gå och lägga mig, jag är sjukt trött!
men först bjuder ja på lite bilder från eskiln dagen =)


Leija var ju självklarre med på eskiln trippen!


Ja babygiirl, vad sysslar du med? xD ^^


C-Ch-Chill-Naaaani.

Min syster och hennes kompis var också med men hade ingen bild på dom ! haha

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0