Chickey-Chaaaow

En väldigt trååkig&regnig dag är det!
Jag sov hos älsklingen inatt och jag lovade henne att gå upp med Leija så det blev en rätt så tidig morgon enligt mig..
07.50 var jag uppe så älsklingne fick lite sovmorgon till klockan halv 10 tror jag.. =)
Kom hem vid lunch och sen dess har jag i stortsett bara setat vid datan och kollat på tv. Om jag har förstått det rätt så är det en "minnes-dag" för Michael Jackson idag, så varenda jävla kanaal har sänt något som har med honom att göra. Ganska så trist för oss som inte var helt dö kära i honom, visst var han bra och stor men kanske lite överdrivet stor grej av hans död?..

Lägg märke till min lilla konstnärliga lilla pryl jag har lagt in som bakgrund, jag vet inte riktigt om det blev nå snyggare men det hoppas jag att det blev =)

En sak till! :O

Vart har alla kommenterare tagit vägen?? Det känns ganska så dött här för tillfället.
När ni kommenterar då vill man skriva mera och bättre blogg.
Öka antalet prenumenanter nu! Har ju bara 8 st det är nästan pinsamt ^^

Nu ska jag sätta mig vid matbordet för på menyn står det
Potatis & Kykling-Filè mm <3

Chikeeey-Chaaw-Blaaaaw PössHej

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0