Det får räcka med en punkt.

Varför ska det vara så svårt att somna? Jag la mig i sängen vid halv 2 tiden igår men somnade inte förän vid 3 tiden..
Med andra ord blev det en sen natt och det ledde till att man vaknde runt 1 tiden..Nu känns det som om hela dagen är borta, snart är det ju kväll igen :O
Det har varit kallt ute, men det är kokhett inne, speciellt på mitt rum. Fönstret har stått uppet hela dagen och hela natten innan men det har inte hjälpt. Ändå är det kokhett inne på rummet :S

Det blir att sova ölver hos baby idag eftersom att jag snart åker så vill vi umgås så mycket det bara går tills jag åker.
Vi får inte glömma att säga grattis till älsklingens mamma som fyller år idag :D Wihii  Grattis till henne! :)

Nej nu orkar ja itne skriva nå mera, hejsvejs!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0