Hell Hell Ye

Det har inte blivit något inlägg nu pga att jag har haft lite eget att reda upp först..Men eftersom att allting är bra och livet bara flyter på så tog jag mig lite tid för att skriva ett kort inlägg här. Mina dagar flyter på i sin vanliga takt, inget speciellt har hänt eller är planerat att hända. Bortsett från att det snart är den 15de och det betyder att då sitter jag i bilen på väg mot Kosovo, funny funny, hell yeah!

Jag har precis kikat klart på en film nyss, vi hann aldrig se Night at the museum igår så jag tittade på "Notorious B.I.G" och den var faktiskt bättre bättre än jag trodde den skulle vara.. Den handlar iallafall om B.I.G som var rappare och stor på 2pac`s tid. Hela hans liv beskrevs i filmen, från hur han började till hur det slutade och den var bra tycker jag. Så om du råkar ladda hem denna filmen så är den lätt sevärdig om din musiksmak lutar lite åt hiphop/rap så är det ju bara ett plus så du har en liten susning om vad det handlar om i filmen.. I slutet av filmen säger B.I.G en väldigt bra mening den löd så här : Ingen dröm är för stor, himlen är gränsen! "
Kör på för bara döden kan hindra dig från din dröm!

Nej nu är det dax att dejta sängen för nu är jag trötter.
God Natt<3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0