ohjaaah

Sorry om det inte blir so mycket update po den her bloggen men det e inte so roligt att skriva ner man inte har alla bokstaverna som ni kanske merker.. Men jag tenkte skriva ett kort inlegg endo.

Vi borjar med att jag saknar min alskling sjukt javla mycket, men snart so treffar jag henne igen och do ska jag pussa ihjeeel henne. JAG LOVAR!

Jag har inte gjort so mycket speciellt faktiskt, jag har i stortsett tagit det lugnt hemma om dagarna eftersom det har varit soo javla varmt hela tiden so man klarar inte av att go ut. Kvellarna har varit lite roligare do dom har spenderats med min kusin Faton men nu har han okt i veg till Albaniens Kust for att bada! So nu for man hitta nogon annan att springa med om kvellarna..
En so lange har jag inte hunnit oka till dom storre staderna for att kika runt i men det kommer det med och do ska ja passa po att kopa nogot fint till min alskade flickven♥

Nej nu ska jag eta lite mat sen ska jag dra mig ut till stan och kanske kika po nar nogra rappare upptreder for sen vid klockan 12 har jag bokat en fotbolls plan so vi ska spela for jag har inte spelat po jette lenge.
 Puss po er allihopa!♥

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0