Sista inlägget tills jag kommer fram till Kosovo.

Shaaow, idag åker vi till Kosovo och kul ska det bli. Just nu är det massa städande, packande och planering som sker här hemma hos mig. Hela morgonen har jag tillbirngat med min älskling och Leija. Vi tog med min syster och åkte ner till stan för att handla gott till bil resan. Jag börjar bli lite nervös faktiskt, inte så jävla nervös för att jag ska åka utan för att jag ska lämna min älskling här hemma i en hel månad.. :(

Nej men ja tänkte lägga upp lite bilder från i förrigår och igår.. =)


Jag älskling, nellie, leija&donna var ute och plockade lite blåbär sen blev det en skogspromenad =)(förrigår)

 
(igår) Jag städade ur bilen och Leija ville ju hjälpa till för hon är sååååå duktig<3

Här bevisar hon bara att hon är duktig och kan ta bort damm och annat skit!



Nu ska ja försöka packa klart sen över och säga hejdå till Leija men älslingen ska vara med mig till att jag åker, åker vid kl 10 ikväll så..
Ha de bra, skriver nog något inlägg när jag har en dator i närheten <3


bloglovin

Kommentarer
Från: Anonym

Är det din dotter =) ?

2009-07-17 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0