Film tajm

Hello!
Har varit dålig med bloggandet, men det beror bara på att jag har varit så mycket med min älskling. I Lördags så var vi barnlediga, så då passade älskling på att sova hos mig. Vi var ner och handlade massa onyttigt, som dricka, godis, och annat snask. Det blev en sen kväll eftersom att vi kollade på film, Night at the Museum 2. Den var inte så bra som vi hade hoppats på, 1;an är mycket mycket bättre. Vi somnade ungefär vid 2 tiden och vaknade vid 12 tiden på dagen =)

Igår så var vi ner och köpte sötsaker igen för då var det dax för filmkväll hemma hos baby. Jag älskling, hennes mamma&Ronny kollade på "Patrik 1.5" och den var faktiskt ganska så bra, lite smått rolig emellan åt också. Se den!

Jag tror att när man tittar på en film så handlar det mycket om hur omgivningen är. Jag menar hade jag tittat på den där helt ensam så hade jag säkert tyckt att den bara var jobbig och kass. Men eftersom att man var med andra, samt att vuxna var med och kollade så tror jag att det gjorde den bättre.. Ibland kan man tycka nån film är skit kass fast om mantittar på den helt ensam och verkligen hänger med och så, då blir den skit bra istället.. Kan det vara så?

Kosovo
Igår pratade jag med min bror som är i Kosovo just nu och han sa att det var jätte fint väder och han längtade tills att vi har börjat åka ditåt. På onsdag börjar våran bil resa mot Kosovo och det ska bli skoj men samtidigt tröttsamt, det är trots allt 300 mil ENKEL resa. Fast det blirn og roligare den här gången än sist vi åkte för då hade jag inte ens körkort till bil så jag fick ju bara sitta och titta ut genom fönstret typ. Men nu kommer jag ju att få köra och det är ju roligare så det kommer nog bli skoj ändå. Jag tjatar om det hela tiden men tänk er en hel månad utan sin älskling... det kommer kännas drygt och jag kommer sakna sönder henne!!! Nå tips på hur man kan göra så tiden går fortare så man kommer hem snabbare till henne? <3

Nu väntar jag bara på att baby ska äta klart för sen ska vi över hem till mig och bara vara där.. Det blir säkert lite fika också.. skriver sen igen. BYE BYE!



bloglovin

Kommentarer
Från: Savolainen -

Jag tror det kommer bli jobbigare för henne då hon fortfarande är hemma, men du är iväg och gör grejer så jag tror det kommer gå snabbt =) Du får hare så kul i Kosovo nu! ;D

2009-07-13 @ 17:59:31
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Från: Anonym

Ta med henne :P

2009-07-15 @ 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0