Mjuziik, hell yeaaah

Helt ärligt så har dagen varit ganska så seg idag, jag satt i stortsett inne på mitt rum hela jävla dagen. Men jag ska egentligen inte klaga jag ska kanske tacka att det regnade idag? Jag fick lite tid för mig själv,jag menar jag satt och tänkte på massa saker som har hänt/kommer hända och så såg ja min mikrofon och jag bara blev sugen på att spela in något eftersom jag inte har gjort det på typ 1 år nu?..Jag installerade snabbt ett inspelningsprogram men det strulade för mig i säkert 2 timmar tills jag fick iordning det men då var det inte så som jag ville ha det så kvaliten blev inte super och jag blev missnöjd så jag sparade inte hela låten som jag spelade in, en refräng fick räcka. Jag tröttnade eftersom det inte gick så bra. Min halls kändes verkligen inte på topp, min röst lät annorlunda än sist och programmet strulade hela tiden så jag stängde av skiten efter ett par försök.
Det var inte det som var det viktiga, det viktiga var att jag började känna det roliga i med att göra musik och att det är verkligen något som jag gillar och har saknat att göra. Så jag har installerat ett nytt program (som jag använde förut) och hoppas på att det inte strular för i morgon blir det en inspelnings-förmiddag då jag hoppas att jag satt min röst på minst ett beat. Jag lovar att lägga upp den här på bloggen om den hinner bli klar.


Ja eftersom att det regnade så var jag ju inne nästan hela dagen, fick ju spela in lite musik och samtidigt leva ut några datanörds timmar för mig själv ;) Men mot kvällen så hände det något bra bra braigt typ hela himlen blev helt blå och solen tittade fram, yeaaaaah sa jag bara. Så det tog inte lång tid tills jag fick på mig skorna och mötte upp ahmed. Efter en lång dag innomhus så var det såå najjs med lite frisk luft så vi tog oss en promenad runt stan typ och sen satt vi bara och snackade massa skit om allt&alla ^^, OH NOO nu får jag massa haters efter mig, hell yeah!
Eftersom att TRAZAN vägrade köpa pizza till mig och ahmed(och trazan själv då) så drog jag hem istället och inte gjorde något speciellt..

Satte mig ner och försökte skriva lite text men det gick inge vidare så jag la snabbt ner det sysslandet så baby ringde och var social med mig istället och det var bra mycket roligare.
I morgon kommer baby hit och ska umgås med mig HELA NATTEN, vi ska kika på massor med filmer och äta sötsaker typ, det viktiga är inte vad vi gör, utan att vi umgås nu innan jag åker till Kosovo. Det är ju så lite som typ 5 dagar kvar tills jag drar! Ohaalaaa i morgon blir det iallafall Mys-Pys hos mig!♥







Moget att lägga kompisar åt sidan bara för att du har bytt umgänges krets, men antar att det blir så när man måste blanda arsel med saliv för att göra sitt namn större? Jag var med dig från början och gjorde så folk ens öppnade ett öra för dig.
Utan mig= Still Nothing!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0