Avesta igen...

Det verkar som om att det blir att åka till Avesta i morgon igen. Jag måste lämna in min mobil IGEN, den är totalt cepe i huvudet!
Jag som blev så jävla glad när jag äntligen fick hämta ut min mobil igen och slippa den där gamla Nokian som jag hade som låne telefon, den var totalt värdelös. Nu när jag fick min sony ericsson så sluta kameran funka..den startar bara ibland, sen så startar hela telefonen om varje gång man går in på Mp3n... Ah fixar dom inte det där så ska ja fan kräva en ny mobil från Elgiganten. Man blir så trött på sånt här, jag har sån jävla otur när det gäller mobiltelefoner, min förra fick jag ju byta ut 2 gånger på 1 vecka haha.
Nej nu är klockan ganska så mycket så ja ska ta och sova nu,  häjsvejs!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0