Death Road Bolivia!

Jag har sökt mitt första jobb som lastbils chaufför, nu väntar man på att få något svar från dom.
Håller ni tummarna för mig? :)

Tänk om man fick köra lastbil på den så kallade Death Road (döds vägen) i Bolivia, för er som inte vet så är det en väg som går efter bergen i Bolivia. Tänk att dom verkligen går,cyklar, kör bil ,kör LASTBIL på den där vägen, det är förbannat högt och det stupar flera hundra meter rakt ner precis efter grus7asfalts kanten...
Jag har åkt något liknande i Montenegro men då är det iallafall asfalt och lite räcken på sidorna iallafall.
Jag var bara tvungen att skriva om denna vägen för den är förjävla skrämmande! Lägger upp lite bilder på vägen så ni förstår vad jag menar!




Det är så jävla sjukt!! haha
SCARRRRYY AS HELL!


 


bloglovin

Kommentarer
Från: adriana

Rösta gärna på mig till veckans blogg hos http://beccouus.blogg.se/ , tack! :)

2009-06-20 @ 12:57:15
URL: http://adriaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0