Destination Kosovo 17/7 =)

Om någon dag är det bara 1 månad kvar tills det blir avfärd mot Kosovo.
Det ska bli så kul att få träffa släkten eftersom att jag inte har träffat dom på så länge, ungefär 2 år och det är ganska så lång tid tycker jag iallafall.
Dock är det en sak som är tråkig med att jag ska åka dit..Jag kommer ju inte få träffa min älskling på en HEL MÅNAD, jag vet att det kommer bli jätte jobbigt men vi får ju göra så mycket vi kan för att ändå hålla kontakten. Som tur är finns den bästa uppfinningen någonsin som fick namnet Telefon! sen den näst bästa - Msn Messenger! Haha
Det kommer bli jätte jobbigt att inte kunna prata hela tiden men jag ska ju ha med mig en bärbar dator dit så får ja styra upp en webbcam så kan man ju iallafall få se varandra lite då och då =)
Sen en sak till som är tråkigt är att jag kommer missa lite fotboll men inte så jätte mycket som sist när jag var i Kosovo då var jag där i 8 veckor..Gissa om tränarna tyckte om det? NOT =)

Nej nu kommer baby&Leija hit för vi ska ner på stan och göra lite saker, skriver sen ,PZnOut <3





Jag och Maffia Baba i kosovo


Min Syster & Min Mamma


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0