Förjävligt må jag säga!

Det har nu gått en HEL säsong av fotbolls året och vi har INTE vunnit en enda jävla match än. Inte nog med det, jag har inte ens gjort ett enda jävla mål heller under hela säsongen. Bedrövligt må ja säga bara, man tappar verkligen lusten för att fortsätta spela. Vi får vänta och se eftersom uppehållet och hoppas på att det släpper och vi börjar vinna annars blir det nog inte så långvarigt i Norberg! Öppnar nog ögonen efter en ny klubb då. Jag har ju även missat en hel del matcher pga skador&avstängningar. Men nu om någon vecka är dert uppehåll fram till Augusti och jag missar även första matchen då jag är i Kosovo men sen är jag tillbaka med ny energi och nya krafter till att försöka göra något bra för klubben. Men som sagt funkar det inte då heller då blir det nog inte 100% på fotboll då jag förhoppningsvis har fått ett jobb och inte har lika mycket tid till att spela hus som hellst.

Det blev iallafall förlust idag också.
4-1  till det andra laget.

Nu ska ja lägga ifrån mig den här datan och kanske ta och ringa min underbara älskling som är finast på denna jord♥
God Natt På Er!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0