Jag är sämst på överskrifter..

Igår så satt jag här och pillade lite på min blogg så jag orkade inte skriva något inlägg då klockan blev halv 2 när jag gick från datan.

Igår: Jag sov hos baby för vi skulle åka till Hedemora för att hämta hem en schäfer-valp som dom hade köpt, den var sååååå jäävla söööt! En liten tik som hade fått namnet DORIS och så stannade vi så köpte dom ett rosa hasband&koppel! HA!

Sen så hjälpte jag Ronny att bygga upp ett staket efter ena sidan av gården så att vuvvään kan springa runt på gården och leka utan att kunna smita, det blev snyggt som fan tycker jag, dock itne sista biten då vi fick ta till massa olika skivor och allt för nätet räckte inte ända fram! Men dom ska köpa mera nät nästa vecka så då blir det att bygga upp det också så det blir snyggt =)
Igår natt så blev det som sagt lite pilla bland alla stilkoder och sånt skit här på bloggen, jag försöker lära mig lite om bloggdesign... Det blev sent men jag fick ändå sova ut idag för baby är hos sin riktiga pappa och hälsar på och jag ska hämta dem senare i eftermiddag, sen blir det att umgås med henne för vi ska iväg till hennes mammas vän för det är ju midsommar. 

DORIS!




Nä nu ska ja dra mig från datan, orkar inte sitta här nå mera är ganska så trött på skiten just nu. pözz Hej

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0