Kör du fort?

Efter att jag kikat runt lite på bdb så kom jag in på Linus bdb och så såg jag att han hade lagt upp ett klipp från nån sida.
Jag började att kolla på klippet och kunde inte sluta fören den var slut. Tänk vad farlig man är när man kör fort eller är vårdslös i trafiken. Vad tjänar man egentligen på att köra fort? Det är inte mycket mil, tex öka från  70km/h till 90km/h i en mil och du tjänar 2 minuter å andra sidan ökar du chansen till att bli inblandad i en olycka med bra många gånger. Reaktionssträckan samt bromssträckan blir längre mm. Efter du har sett denna så kan jag nästan garantera att du kommer att tänka till, det gjorde iallafall jag när man inser hur farlig man blir när man ökar fart och inte är koncentrerad.


bloglovin

Kommentarer
Från: Anonym

fan den är så jävla sorglig asså ;/ får en att tänka på att skita i kökort man vill aldrig ha nåns liv på sitt samvete asså

2009-06-21 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0