Längesen!

Jag har inte bloggat på länge endast för att jag inte har orkat faktiskt, det har varit ganska så fullt upp också!

Vad har hänt?
Jag har hunnit vara till Tyskland en sväng under  Fredagen&Lördagen. Det var en ganska så trevlig bussresa för man fick höra massa med roliga historier men jag har varit med om roligare saker här i livet :)

I måndags så var jag och baby i Västerås heela dagen för att hon skulle göra sig av med lite pengar på kläder och liknande. Vi gick runt i typ varenda brud affär som fanns i Västerås men det gjorde inget eftersom att det var min baby som skulle kika runt, allt för henne<3
Efter Västerås trippe nså åkte vi och hämtade Leija sen ut till BilSjön? Ja inte tog det lång tid tills Leija var i vattnet inte, Haha.Jag och baby kom inte längre än till knäna den här gången heller, shame on OSS ;)

Födelsedagskalas har det ockå varit, för lilla Leija blev hela 2 år i Tisdags, så det har spenderats en hel del tid hos baby dom senaste dagarna. Grattis till lilla gulle-plutten<3

Jag har även börjat träna fotboll igen efter min sträckning så senaste träningen gick skit bra så får se i morgon hur det går på träningen för på Lördag är det Hemma-Match, Bee There!

Kom på att jag har en jävligt snäll storebror som har varit och köpt ett nytt fiskespö och hela kittet till mig så att jag och han ska kunna dra ut och fiska lite då och då när vi itne har något annat att göra.

Idag då? Ja idag har jag faktiskt mest suttit här hemma och fixat6trixat med datorer, min lilla syster fick en bärbar dator av våran storebror så jag har försökt att få den i ordning men det har varit lite strul. Men nu funkar den som den ska.
Sen så har MIN dator varit helt knäpp då den har tex tagit ca en halvtimme att starta den och skit seg över huvudtaget så jag har hållit på och installerat om hela windows och jävlar vad drygt det är man måste typ starta om datan 20 gånger tills allt är klart. Blev tvungen att köpa lite "Smörj-Pasta" för kylaren/processorn för det hade blivit helt torrt och då kan fan processorn brännas!

Nej nu ska jag försöka fixa in lite musik och sånt på datan igen eftersom att den är helt tom!
Ha det bra Buzz Buzzzzz


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0