Säsongens sista match!

Idag har vi match, vi möter  Sörstafors/Kolbäck på Malmheden så kom dit vettja och hejja fram Norberg till sin första Vinst? haha.

Norberg BK - Sörstafors/Kolbäck
Malmheden
19.00




Som ni ser så ser jag sur ut på bilden, jag var sur eftersom att jag precis hade blivit bra från en fotskada men så råkade jag sträcka baksidan av låret redan efter 5minuter in i matchen!
Min kommentar på väg av från planen " Jag är bara 19 år och är skadad som om jag vore pensionär" så jävla fult!
Nu har jag inte spelat på ett tag så jag kommer förmodligen vara helt vilse när ja springer runt där på planen idag xD
Missa inte matchen idag
Pz!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0