Studentfest =)

Eftersom att Visar tog studenten i lördags så hade dom hyrt en lokal (lekladan)för att fira och kul var det!
Det var massor med folk som var bjudna, folk från västerås,halland & ända från skåne typ. Det var Vuxna, ungdommar & barn och det roligaste av allt var att alla var Albaner och alla dansade och bara hade allmänt trevligt&roligt.
Det var 2 st som kom dit med sina instrument och spelade för alla under hela kvällen, den ena hette Mergim och den andra minns jag inte dom var från Småland iallafall.
Mergim är då han som var med i låten " Hela landskrona hatar polisen"med enring & Emilush. Så självklart fick vi honom att rappa efter att dom vuxna dragit sig hemåt. Sen var även "Bashkim"Eller "OB-1" som han också heter från Västerås med och rappade lite, han blev ganska så käng genom att ha rappat med Fronda mm..
Det var skojj att få träffa lite nytt folk och när det gällde att få fram meningar i freestyle rappen "Eggah - Mergim" då gick det inge vidare, kanske var det för att jag hade druckit en del och mina texter flödade förbi men jag kom inte på så mycket att säga men det blev bra ändå =)  "Branko gillade mig iallafall =) HAHA


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0