Tråkigt Tråkigt!

Vad gör allt folk idag? Det här har varit den tråkigaste dagen på bra länge alltså! Jag har varit ner på stan en sväng förutom det har det inte hänt ett jävla skit..

Jag nämnde ju tidigare att vi kanske ska köpa ett hus, så idag tog jag mig ner till fastighetsbyrån för att få lite information om ett speciellt hus, hur det låg till med det och om det var någon som hade lagt något bud än.. Det hade dom gjort men inget av buden som hade lagsts hade blivit accepterat så detvar ju bra. Eftersom att både pappa&mamma jobbade hela dagen idag så fick jag sköta allt det här. Jag bokade en visning på huset så på Torsdag får vi se allt invändigt mm. Då får vi se hur mycket vi är beredda på att bjuda för huset. Jag själv hoppas på att vi köper det, det komemr att renoveras en del men det får man ju räkna med.. Typ Måla om hela huset till vitt  för mamma vill inte ha det blått, byta ut i stortsett hela köket mm..
Men sånt får man ju räkna med eftersom att alla inte har samma smak som tur är, hur skulle världen se ut då ? =)

Jag var en sväng till polisen idag också, jag har inte gjort något dummt jag lovar ;) Jag skulle bara förnya mitt pass eftersom att vi snart ska åka. Eller snart? Mindre än en månad är det iallafall.

Nej nu väntar jag på att Ahmed ska komma hit så vi kan dra ut en sväng det är så förbannat tråkigt här hemma när man är ensam hemma!
HEJSVEJS!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0