Dålig update.

Igår orkade ja verkligen inte skriva fast jag nästan lovade att skriva ett inlägg efter att jag var och träffade baby.

En tråkig sak som har hänt är att min mobil är sönder och är just nu inne på lagning, så jag har en gammal låne telefon från elgiganten. Fy fan vad trist det är när man är van med en "bättre" mobil sen så får man låna en som inte ens har färgdisplay,ingen kamera.. hahaha bara att vänja sig för den skall vara inne i ca 2-3 veckor men det slutar väl med ca 2-3 månader! Man har ju hört om reperationstider som folk har fått vänta..

Ingeting speciellt har hänt under veckan faktiskt, jag har för det mesta varit med min baby och vi har som vanligt inte gjort något speciellt =)
Baby bestämde sig för att ha en tjejkväll med sina 2 bästisar så dom träffades och bara umgicks och medans dom gjorde det så fick jag låna min brors bil underkvällen så jag och Ahmed tog nån sväng här i Fagersta. Sen hämtade jag baby på natten för att hon ville sova hos mig så hon kunde sova ut eftersom att Leija var hos hennes gammelmormor. =)

Dagen efter (söndag)så hade jag match, och vi var sååååå nära på att äntligen få vinna, istället så gör dom 1-1 när det bara är 8 minuter kvar av matchen typ. Vi fick iallafall med oss 1 poäng från denna matchen och det var ju bättre än en förlust..jag är så jävla duktig att jag drig upp min streckning IGEN redan efter 5 minuter, precis samma sak som förra gången jag streckte mig. Det blir väl samma preocedur igen, Behandling...träna lätt, behandling..träna och försöka spela igen.. Trist säger jag bara!


bloglovin

Kommentarer
Från: Nadja - 17 år & mamma till Leija

Jag älskar dig! <3

2009-06-08 @ 19:27:39
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0