Ännu en gång en värdelös överskrift =)

Jag,baby och hennes familj var över till Nadjas mammas vän Lena och firade midsommar. Det var jätte trevligt att vara där och det tyckte nog alla.. Sen drog jag,baby, Leija&Nellie hem vid halv 11 tiden för vi ville inte vara kvar nå längre så vi åkte hem och bara tog det lugnt hemma hos baby.

Idag då? Ja, idag har det väl egentligen inte hänt så mycket. Jag sov ju hos älsklingen så det blev en tidig morgon sen var det bara som en helt vanlig dag...
När jag kom hem senare så märkte jag att min familj hade blivit helt typ glada och ja helt konstiga på något vis. Eftersom att vi har letat efter lägenhet väldigt länge så har dom äntligen börjat öppnaö gonen för att kanske köpa hus isdtället. Allt letande efter lägenhet har varit drygt och meningslöst, det finns inga! Så nu har dom hittat ett hus på internet som dom är väääldigt intresserade av så vi ska ringa mäklaren för att få höra lite om huset. Min familj är helt 100 på att köpa huset, det enda som kan hindra nu är om buden har gått till överpris, jag tror inte att det har kommit in några bud alls eftersom den har varit upp på internet ganska så länge..Jag hoppas att vi köper huset faktiskt. =)

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen sen kanske lägga mig och sova, men först ringa min älskling för ja saknar henne redan ♥


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0