Älskling<3

Jag tittar mot himlen, det är fint.
Jag tittar mot dig, du är finare.
När en stjärna faller på himlen då önskar jag mig något.
Du hör hemma på himlen och faller du så lovar jag att jag tar emot dig.
När jag ser in i dina ögon då ser jag inte bara dig utan
jag ser massor av saker som många andra inte ser.
När du ser mig i ögonen så känns det som om att
du ser när mitt hjärta slår varje slag enbart för dig.
Det jag vill få fram är att inte en dag ska det gå utan att
vi är med varandra.


♥Jag Älskar Dig♥
♥Nadja Karjalainen♥

bloglovin

Kommentarer
Från: Cattis

Vilken fin dikt :)

2009-03-31 @ 20:17:41
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Från: Mirre

Jätte fin dikt ju! :)

2009-03-31 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0