Dagen!

Dagen har varit rätt så chillnaannii.
Började med att vakna vid typ halv 10 så drog jag över till frisören och fick mig en haircut.  CHECKIN MY FRESH säger jag bara! ;)
Drog sen hem och dushade och allt sånt där sen vidare till skolan, chillnaani där också som vanligt. Fika med grabbzen sen typ inget speciellt.
Drog hem och så typ på en gång ringde min kusse och bjöd över mig hem till dom för han giirl fyllde år idag. Grattz till henne! :)
Måste bara säga att den där smörgårstårtan jag åt där var nog den absolut godaste jag någonsin ätit! Tror jag åt en så stor bit ja typ biten kan jämföras med en normalstor datamus matta! Haha typ!
Iallafall en chillnani liten fest var det.

Gled sen hem och städade lite med mamma, hjälpte till med tvätten och allt sånt shit.
Väntade på att baby skulle komma hem så man fick dra sig över hem till henne, det är myspys där!
Yes så där har jag spenderat resten av kvällen.

Nu ska jag soova en sväng för jag ska upp ganska så tidigt, blir Avesta skolan i morgon så

God natt babes!

DAGENS LÅTAR

Play-N-Skillz Ft Jay-Z - Check'n My Fresh
Snoop Dogg - Ridin' In My Chevy
T.I. Ft Ludacris & B.O.B - On Top Of The World

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0