Dött!

Seriöst kan en dag vara så här tråkig??. SJUKT!

Vaknade tidigt idag typ kl 9.. (Det är tidigt enligt mig!) åkte och tränade fotboll. Fy fan avd slut jag blev, bara för att jag inte har tränat på hela veckan och bara har slappat hemma typ.
Jag skulle ju ta det lugnt med träningar pga bröstet så det hann läka sig lite. Det gör iallafall inte ont i bröstet längre och det är skit skönt!
Har ju faktiskt match i morgon i Ludvika, nu jävlar ska jag visa att jag kan spela fotboll och försöka göra massa mål så vi vinner. Det har ju gått så dåligt för vårat lag på senaste..  2 matcher - 2 förluster! :/  Måste bli ändring! ;)

Jao snart blir det att träffa baby en stund för jag har verkligen tråkigt! Hon räddar hela min dag! ;) Tack älskling!

Jag har faktiskt inget mera att skriva för kvällen så men håll ögonen öppna för jag kastar nog in något mera inlägg senare ikväll kanske, vem vet :)


Lyssna på mina låtar
www.znapmusic.com/eggah/
Ha det bra så länge!


DAGENS LÅTAR

1-  Takida - Handlake Village
2-  Akon Ft Snoop Dogg & T.I - Day Dreaming
3-  Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0