:)

Tjääänare! :)

Dagen har gått snabbt som attans måste jag säga..
Älsklingen sov ju över hos mig men hon gick hem rätt så tidigt eftersom att Leija kom hem tidigare än tänkt.
Måste bara säga att jag tycker lite smått synd om min underbara flickvän bara för att hon har så svårt att bestämma sig om hon ska klippa håret kort eller inte... jag tycker ni kan hjälpa henne, typ ge henne nå tips eller liknande.
Gå in på hennes blogg och ge henne nån kommentar(Glöm inte att skriva att hon är snyggast i världen för det är hon)
Nadja92.blogg.se



Vad har hänt idag då?..
Nej inget speciellt faktiskt...
Direkt efter att baby gick hem så har jag bara hjälpt till att städa lite här hemma..
Och så har jag hjälpt mami med tvätten, hon ska ju inte behöva gör allt själv eller hur? :)
Jag är snäll jag med. Hihi
Jag har även installerat om hela windows på min dator, och jag ångrade nästan att jag gjorde det.
Så mycket som ska göras efter, allt ska installeras om på nytt och massor ...
mitt tips till er, gör inte det om ni inte vill sitta vid datan hela dagen! Haha.
Men men nu funkar den iallafall som den ska  och det är ju bra :)

Fick även veta att mitt lag förlorade matchen idag so jag missade med 4-1 , synd grabbar men vi tar nog dom nästa gång :)

Nä jag ska sätta mig och läsa lite inför ett prov som jag har i morgon så jag kan klara det i morgon och så jag blir klar med den där skolan snart.
Lika bra att bli av med allt man har kvar i skolan så man kan börja söka jobb snart istället.

Ha det bra så länge, Pzz


bloglovin

Kommentarer
Från: Nadja - 16 år & mamma till Leija

Då kan du köpa saker till mig :D <3

2009-03-15 @ 23:09:14
URL: http://nadja92.blogg.se/
Från: Elin

Kan du formatera/installera om windows? Jag fattar ingenting av det. Jag lyckas alltid installera 2 windows. vet inte hur man avinstallerar windows först. tror du att du kan förklara lite simpelt? Du kan ju skriva det som en kommentar till mig på bdb, eller adda min msn: [email protected] :)

2009-03-16 @ 16:02:41
URL: http://eliinkoivunen.blogg.se/
Från: SAMAN

sv: typ, prata i skolor om fagerstas teknikföretag!

2009-03-17 @ 15:00:03
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0